Następna wysyłka kurierem za
Dowiedz się więcej o metodach płatności

Faq

1Jaka jest godzina zakończenia wysyłki tego samego dnia?

Proszę złożyć zamówienie i opłacić do godziny 15:00 (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Twoje zamówienie zostanie wysłane wybraną przez Ciebie metodą transportu tego samego dnia. Wszystkie zamówienia które są niedostępne w magazynie stałym są realizowane dnia następnego, powiadomimy Cię najwcześniej gdy jeśli Twoje zamówienie będzie dostępne. Upewnij się, że masz ustawiony prawidłowy numer kontaktowy.

2Jakie są godziny pracy w waszej Twojej firmie na odbiór zamówienia osobiście?

Zapraszamy od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 9:00-18:00. Prosimy o sfinalizowanie zamówienia online przed przyjazdem z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem. Być może będziesz musiał poczekać w naszej recepcji, jeśli nie otrzymaliśmy Twojego zamówienia.

3Jaka jest wasza polityka zwrotów i wymiany?

Wszystkie zapytania gwarancyjne znajdują się na stronie [LINK]

4Z jakiej firmy przewozowej korzystacie?

Odbiór osobisty – Klient wchodzi sam do naszego lokalu
DPD – Paczka zwykła lub pobranie
Inpost paczkomat – Paczka zwykła lub pobranie
Inpost kurier – Paczka zwykła lub pobranie

5Jak zwrócić zakupioną część?

Wszystkie zapytania dotyczące zwrotu można znaleźć na stronie [LINK]

6Jaką formę płatności akceptujecie?

Przelew na konto bankowe
tPay
Paczka pobrania
Płatność przy odbiorze

7Co muszę zrobić, jeśli mój przedmiot jest uszkodzony?

Zaloguj się na swoje konto, przejdź do Moje konto – Pliki do pobrania – . Musisz wypełnić formularz zwrotu i sprawdzić naszą politykę zwrotów przed odesłaniem do nas przedmiotu. Pobierz formularz zwrotu i zapoznaj się z naszą polityką zwrotów na stronie [LINK]

8Czy odkupujecie ekrany z uszkodzoną szybą?

Tak!

9Jak mogę sprawdzić numer śledzenia zamówienia?

Link do śledzenia paczki wysyłany jest automatycznie na adres mailowy, podany w trakcie zamówienia.